בעולם העסקי יש כל מיני סוגים של יזמים. חלקם יצירתיים יותר, חלקם פחות. חלקם פתוחים לרעיונות חדשים, אחרים מסורתיים יותר ועובדים רק עם מה שהם מכירים. דבר אחד מאחד את כל העסקים באשר הם, הצורך בשיווק, והמינוף של כלי שיווקי אחד או יותר, תלוי בתקציב ובחזון. פליירים הם עוד דבר שמאחד את כל העסקים, או לפחות את מרביתם.
פלייר מעוצב כדבעי לא עולה הרבה כסף, ועושה הרבה עבודה. מסיבה זו בעלי עסקים רבים בוחרים כן להשתמש בפליירים מודפסים, וזאת למרות המעבר החד והברור לשיווק באינטרנט. האמת היא שהעובדה שעסקים כה רבים עברו לשיווק מקוון יצרה וואקום, שמי שיודע לזהותו יכול למנף את תקציב השיווק שלו מעבר למצופה, עם השקעה בפליירים מקצועיים, פשוט כי המתחרים כבר לא עושים זאת. להיות היחיד זה בכל זאת – מיתוג ובידול לא רע בכלל.
פליירים מנצחים:
פלייר לא חייב להיות קלאסי או רגיל. כיום, ניתן להשתמש ביצירתיות עם פלייר שמפעיל את הלקוח. לא עוד פלייר שחור לבן משעמם שמפאר את העסק ומנסה למכור את השם שלו, במקום, ניתן כיום לשלב עיצובים מרהיבים בהדפסים יפהפיים, שמייצרים רושם על העין של הלקוח, ומטביעים בו את המותג שלכם בפחות משנייה.
פלייר מנצח
- מדבר את "השפה העיצובית" של העסק שלך
- מציע את הצבעים והצורות שמושכים דווקא את הלקוחות שלך
- יוצר עניין אמיתי ומסקרן את הלקוח שלך בתוכן פשוט ומיידי
- מוביל לפעולה ישירה של הלקוח
פליירים יצירתיים ויעילים
הפלייר המודרני הוא הזדמנות לייצר דו-שיח עם הלקוח. תוכלו להפעיל את הלקוחות שלהם, מה שנקרא "קריאה לפעולה", בדרכים יצירתיות ושונות, שלא לומר שנונות, ולגרום להם לזכור את ה"ברנד" שלכם, את המותג שלכם, הרבה יותר טוב.
אומרים שמסר חייב לעבור כמה שיותר פעמים כדי להפוך לדפוס האוטומטי אצל הלקוח. כשהוא חושב על הבעיה שהוא רוצה לפתור, או אפילו שהוא שומע אדם אחר מדבר על בעיה דומה, הוא מיד יחשוב על העסק שלך כפיתרון. זה נעשה עם פליירים שמשאירים אימפקט חזק במיוחד.
Comments are closed.