כל מי שמנהל חנות יודע לומר: התחרות בעידן המודרני קשה מנשוא לפעמים. זה לא משנה אם החנות שלכם נמצאת בקניון או שהיא נמצאת ברחוב הכי ראשי בעיר שלכם, כי מה שבטוח זה שיש לכם לא מעט מתחרים. יתרה מכך, יש לכם אפילו מתחרים שאתם לא יודעים על קיומם והם עורבים לכם באינטרנט. זו הסיבה שבגללה כל מה שקשור לשיווק צריך לעניין אתכם וכדאי שתדעו שפופ אפים יכולים להוות פתרון נהדר. פופ אפ הוא כלי שיווקי שאי אפשר להתעלם ממנו ולכן בהחלט כדאי לבדוק את האפשרות הזאת לעומק עוד היום.
איך לעצב פופ אפ מוצלח?
ראשית, כדאי לדעת שכאשר מדברים על פופ אפ למעשה ניתן לבחור בין מתקן:
- ישר
- פנורמי
- גלי
או בכל צורה אחרת ושנית, ניתן גם להוסיף לו תאונת הלוגן. בנוסף לכך, כמובן שהפופ אפ יכול להגיע בגדלים שונים וזה עוד משהו שצריך לתת עליו את הדעת, כי מי אמר שתמיד אתם צריכים לבחור את המוצר הכי יקר שיש? עוד פרטים שיכולים להשפיע על היעילות של הפופ אפ שלכם אלה שאלות כמו: באיזה צבעים תשתמשו? האם תרצו לשלב בעיצוב גם את הלוגו של החברה, החנות או המוצר שלכם? והאם תרצו שהוא יגיע עם תיק נשיאה קשיח כדי שיהיה לכם קל לקחת אותו ממקום למקום.
אל תתפשרו על איכות המוצר
לבסוף, עוד טיפ שאנחנו רוצים לתת לכם בנושא של הזמנת פופ אפ לקידום העסק או המטרות האחרות שלכם, זה לבדוק האם הוא איכותי. הדבר האחרון שאתם רוצים זה להעמיד בכניסה לחנות או בכניסה לדוכן שלכם בתערוכה מוצר שלא יהיה מספיק איכותי ויפה. אם תעשו זאת עלול להיות לא רק שלא תצליחו למשוך אליכם אנשים, אלא הם גם יסתכלו בכלל לצד השני! היציבות של המתקן הזה חשובה, העיצוב שלו והשאלה האם הוא נראה מרשים או לא. לכן, אפילו אם הזמן המוצר הטוב ביותר תעלה לכם יותר כסף – זה עדיין משתלם וכדאי.
Comments are closed.