לחברת טויוטה יש לא פחות משלושים סוכנויות בארץ. והיא מרשה את זה לעצמה כי המכירות שלה יפות, כמו המכוניות. בנוסף, כמו בדגמים עצמם, הסוכנויות של טויוטה מנוהלות בהתאם לרוח החברה והיא מצהירה על חמישה דגשים: שירותיות, יושרה, אחריות אישית, כבוד בצוותים ושאיפה להישגים כמובן. החברה לוקחת ברצינות את הדגשים שלה והסוכנויות בארץ פועלות בהתאם. קל להן לעשות זאת מכיוון שרמת המכירות היא גבוהה. לפני עשור וחצי נספרו שש שנים בהן הובילה טויוטה ראשונה במספר המכירות בעולם. אפשר, אם כן, לצפות שכל סוכנות טויוטה תעמוד בערכים הללו.
בטויוטה אומרים "תמיד יש דרך טובה יותר" ולדעת החברה כל הסוכנויות של טויוטה מחפשות את הדרך הזו. כך הן מיטיבות את השירות, שומרות על אמינות ונוהגות באחריות כלפי הלקוח. היא גם טוענת שיש שיתוף פעולה מוצלח בין הסוכנויות ולכן, כל סוכנות טויוטה חולשת על איזור גיאוגרפי מסויים, גבולות יוצרים סדר. באשר לרמה המקצועית אפשר לציין שאחת מהן היתה הראשונה שפירסמה את רמת הפליטה של הרכבים ואחת אחרת קיבלה אישור בינלאומי לפעילות שלה בעידוד שיטות ניהול ירוקות. הדבר נמדד באחד מתקני ה-ISO, במקרה הזה מספרו 14001.
הסוכנויות ניהנות מתקציב פרסום טוב וניתן לראות לאורך השנים שהפרסומות של טויוטה היו ברמה גבוהה מאד. הפרסום של החברה התבסס לא פחות מאשר על אהבה והחברה מיקדה את עצמה בחיבה של מגזרים מסוימים למכוניות. בעלי משפחות, למשל, אוהבים את הנוחות והבטיחות עבור משפחתם ובפרסומות האלו הדגישה טויוטה את הבטיחות. לעומתם, בבואה לרכוש את הלבבות הצעירים של חובבי השטח, היא התבססה על ביצועי הרכב בשטח. בכל המקרים, סוכנויות טויוטה ניהנות מן הדגש ששמה החברה על פרסום נכון ואסתטי.
לקוחות של רכבים יקרים מצפים לקבל יחס ברמה גבוהה יחד עם המחיר. הדבר נוגע גם לרמת השירות וגם לרמת האחריות האישית של העובדים בצוותי המכירות והשירות של החברה. לכן כל סוכנות טויוטה מחויבת לערכי החברה שצוטטו כאן וכל רכישה של אחד מן הדגמים שלה תהיה מלווה בשירותיות, הוגנות ואחריות אישית.
Comments are closed.