אם יש לך עסק בוודאי חשוב לך שהלקוחות שלך יחזרו לקנות אצלך ולא במקרה. הנתונים מצביעים על כך שעלות הבאתו של לקוח חדש עולה פי שלוש בהשוואה לשימור של לקוח קיים. כלומר, הפעולות שעלייך לבצע כדי לשמור את הלקוח יכולות להיות גם זולות וגם להוביל לרווחים גבוהים. אחת מן הפעולות שבאפשרותך לעשות היא להוציא כרטיסי חבר ללקוחות.
היתרונות של כרטיסי חבר עבור הלקוחות
הלקוחות שלך ייטו לחזור אל העסק שלך שוב ושוב לאחר שיהיה להם כרטיס חבר. מבחינתם יש יתרונות לכרטיס ובהם:
- אפשרות לקבל הנחות – בהתאם להחלטתך, תהיה לך אפשרות להעניק ללקוחות הנחות שונות. ההנחות הללו יכולות להינתן לכל הלקוחות בהצגת הכרטיס או על פי צורה אחרת, לבחירתך.
- אפשרות לצבור נקודות – גם כאן, בהתאם למערכת שלך וההחלטות העסקיות שלך, תהיה ללקוחות אפשרות לצבור נקודות ואיתן לבצע קניה, לקבל הנחה או הטבה. לקוח שמחזיק כרטיס חבר יכול לחזור בשל ההטבות הללו.
- תחושת הכרות עם המקום – כרטיסי חבר גורמים לאנשים לחוש שהם חלק מהמקום. זו אינה קלישאה ואנשים אוהבים לקנות מאנשים וממקומות שהם מרגישים שייכים להם. הכרטיס מעניק תחושה שהם חלק ממשהו גדול יותר ולכן הם נוטים לחזור אליו.
היתרונות של הכרטיס עבור בעל העסק
כפי שהלקוחות יכולים ליהנות משלל יתרונות כשיש להם כרטיס חברות כך גם העסק יכול ליהנות ואלו הם היתרונות:
- חזרה של לקוחות – הלקוחות נוטים לחזור לעסק שהם שייכים אליו וכפי שנכתב, לקוחות חוזרים חשובים לעסק ומאפשרים לו להרוויח יותר.
- ניטור נתונים – קל יותר לדעת מה המצב של הלקוחות ומה הם אוהבים לקנות כאשר יש ברשותם כרטיסי חבר. בצורה זו העסק יכול להשתפר ולשפר את הכנסותיו.
- ייחודיות ובידול – תודות לכרטיס העסק יכול ליצור לעצמו בידול ולתת ללקוחות שלו תחושה שהם הגיעו למקום מיוחד בו הם חברים.
לסיכום
הוצאת כרטיסי חברות שונים מהווים יתרון עבור העסק ועבור לקוחותיו. היום, הכל עובד באופן דיגיטלי וקל מאד ליישם את החברות בעסק. מכאן אפשר להבין כי לא רק עסקים גדולים יכולים ליהנות מלקוחות קבועים אלא גם עסקים בינוניים וקטנים.
Comments are closed.