יש אנשים שעובדים בתחום מסוים, ויש מקצוענים שמכתיבים את הסטנדרט. כשאתם משלמים על עבודה, אתם רוצים לקבל תמורה הוגנת, מעל ומעבר, וכשאתם סומכים על מובילים עם כל הציוד של המשרד שלכם, אתם רוצים את המקצוענים שמכתיבים את הסטנדרט. חברת הובלות משרדים בוחרים במחשבה תחילה, ולא סתם ככה ממודעה.
כשאתם בתקשורת עם נציג של חברה מקצועית להובלת משרדים, אתם תרגישו את ההבדל. תשומת הלב לפרטים הקטנים שהופכים את ההובלה למהלך חלק ומדויק ניכרת, והשירות ברמה גבוהה. לא עוד "עיכול פינות" קלאסי ישראלי, ולא עוד "יהיה בסדר". במקום זה תקבלו התייחסות לכל הפינות, ומהלך שדואג שיהיה סדר, כך שאתם בטוחים במעבר שלכם.
בוחרים חברת הובלות משרדים
כדי שההובלה שלכם תהיה מוצלחת וחלקה, חברת הובלות משרדים מקצועית תיתן לכם הדרכה והנחיות ליום שלפני ההובלה, ותלווה אתכם בתהליך מהאריזה ועד הפריקה וההרכבה מחדש:
- יצירת רשימה מסודרת ומלאה של הציוד בכל מחלקה ומחלקה במשרד – כולל לפי חדרים
- סימון מראש של חלקים שבירים ברשימה ו\או ציוד שאסור לטלטל או להפוך – בכל מחלקה וחדר
- מדבקות שיוך ציוד במידת הצורך – לפי מחלקה, חדר ועובד
- סימון מראש של חדרים וציוד הדורשים הובלה לאחסון (לעומת פרישה מחדש במשרד החדש)
הרשימות הללו מאפשרות לחברת ההובלה להתכונן מראש עם אסטרטגיה ותכנון מרחב ברכבי ההובלה ובאתר האחסון, כמו גם בבחירת ציוד האריזה והמיגון הנכונים, שהרי מיגון לשולחן ברזל אינו דומה לזה של שולחן זכוכית, או של ציוד IT.
פריקה של הציוד
אריזה זה שלב קריטי בתהליך הובלת המשרד, וכדאי לעשותה נכון. המחשבות המובילות בתהליך האריזה צריכות להיות הביטחון של החפצים, והפריקה ביעד. חברת הובלות משרדים מקצועית תנחה אתכם כיצד יש לבצע אריזה נבונה, במידה ותרצו לארוז בעצמכם, ואפילו אם תבקשו שירותי אריזה מלאים (מומלץ בחום, זה הכי בטוח לציוד שלכם), ישנן כמה הנחיות חשובות.
הראשונה במעלה היא לוודא כי דברים שבירים מסומנים ככאלו עם מדבקות. דבר נוסף הוא שמות האנשים שהציוד שלהם, בייחוד בעמדות מחשבים אישיות, כדי שבפריקה הצוות ידע להוביל ולחבר את הציוד הנכון בעמדה הנכונה, ובכך לחסוך הרבה זמן ובלבול.
Comments are closed.